Eilen Volhovin rannoilla pidettiin loma, joka oli tarkoitettu uuden risteyksen aloittamiseen, jonka rakentaa Mostostroyn nro 6-ryhmä.

Kunniaoikeus leikata nauha ja avata liike annettiin liikenneministerille Maxim Sokoloville, liittovaltion tieviraston päällikölle Roman Starovoitille Leningradin alueen kuvernööri Alexander Drozdenko, Mostostroyn nro 6: n pääjohtaja Dmitri Tyurin ja Sevzapravtodorin liittovaltion instituutin johtaja Valentin Ivanov.

Nauha leikattiin juhlallisesti ja työvälineet jättivät sillan symbolisena testinä. Ja tuolloin pitkien perinteiden mukaan suunnittelijat ja rakentajat kulkivat veneessä olevan sillan alla osoituksena työnsä laadun vahvistamisesta.

Kunniavieraat eivät unohtaneet palkita tieteollisuuden asiantuntijoita. Sillarakennuksen rahasto nro 6 ja sillan rakennusryhmä nro 75 saivat palkintoja liikenneministeriltä, ​​liittovaltion tieviraston päälliköltä ja Leningradin alueen kuvernööri. Ministeri kiitti kaikkia, jotka osallistuivat tämän rakennuksen rakentamiseen, ja kiitti sen merkitystä alueelle.

Venäjän federaation liikenneministerin kiitokset Venäjän liikenneministeriön määräyksellä nro 27, toukokuun 2015, ilmoitettiin saavutetuista työmenestyksistä ja monien vuosien tunnollisesta työstä tiealalla:

  1. Kolbenev Andrei Petrovich - teräs- ja teräsbetonirakenteiden asentaja Mostostroy No.4 -haaran Mostootryad No.6 75-luokkaan.
  2. Samsonov Alexander Nikolayevich - puuseppä Mostostroyn nro 5-haaran 6-luokan puusepän. Mostotryad nro 75.

Leningradin alueen kuvernöörin kiitollisuus ilmoitetaan:

  • Mukharev Anatoly Aleksandrovich - Mostostroyn nro6-sivukonttorin päällikkö; sillan irrotus nro75

Liittovaltion tieviraston johtajan kiitoskirje annettiin:

  1. Bogdanov Alexander Alexandrovich - Mostostroy No.6 -haaran teknisen osaston päällikkö, Mostotryad No.75.
  2. Vengin Ilja Sergejevitš - Mostostroy No.6 -haaran Mostootryad No.75-osaston päällikkö.
  3. Konorev Aleksei Nikolaevich - Mostostroy No.3 -haaran Mostotryad No.6 75-sarjan teräs- ja teräsbetonirakenteiden asentaja.

Kahden vuoden aikana hankkeen ensimmäinen vaihe toteutettiin. Lisäksi on tarkoitus aloittaa olemassa olevan sillan purkaminen, jota seuraa toisen vaiheen rakentaminen. Toisen vaiheen laitoksen käyttöönoton jälkeen liike suoritetaan kahdella keinotekoisella rakenteella, joiden tien leveys on 7,5 m, kaksi kaistaa kumpaankin suuntaan.

Jätä vastaus