1945

"Mostostroy No. 6" -perinnettä noudatettiin suuren isänmaallisen sodan aikana, jolloin silta junien osana armeijaa palautti nopeasti sillat ja risteykset jatkuvan vihollisen tuleen.

Vuoden 31 1945 elokuussa tuhottujen tie-siltarakenteiden ja uusien rakentamiseksi rakennettiin Leningradin siltajunien perusteella Nevsky-Volhovin altaan siltojen palautusosasto. Ensimmäistä sodanjälkeistä viisivuotissuunnitelmaa varten hallinto rakensi ja rekonstruoi 138-siltoja, joiden kokonaispituus on yli 9 kilometriä.

1954

Erottuaan liikenteen rakentajien rautateiden ministeriöstä ja muodostaneen liikenteen rakennusministeriön, virasto sai uuden nimen - Trust Bridge Moststroy No. 6.

Samana vuonna luottamusasiantuntijat tilasivat Neuvostoliitossa ensimmäisen nelisuuntaisen rautatieylityksen Moskovsky Prospektin läpi Leningradissa 52 m pitkillä jänteillä.

1956

Ensimmäinen teräsbetonijokisilta pystytettiin Arkhangelskiin. 360-vuosina rakennettiin 3-metrin pituinen silta, joka ylitti Kuznechikha-joen. Mostostroy No. 6 oli yksi ensimmäisistä maassa, joka hallitsi työn tämän pituisilla jänneväleillä.

Samana vuonna luottamusasiantuntijat tilasivat Neuvostoliitossa ensimmäisen nelisuuntaisen rautatieylityksen Moskovsky Prospektin läpi Leningradissa 52 m pitkillä jänteillä.

1960

Rajat ylitti Oyat-joen yli Leningradin ja Murmanskin yhdistävän tien. Sillan rakentamisen aikana, ensimmäistä kertaa maassamme, käytettiin kehyskonsolijärjestelmän laatikkotyyppisten esivalmistettujen teräsbetonivälejen tekniikkaa, jossa lohkojen väliset kuivat liitokset olivat olemassa. Myöhemmin tämä kokemus loi perustan useiden suurten siltarakenteiden luomiselle.

1960: stä 1978: iin, rahasto rakensi 13: n kaltaisia ​​siltoja, mukaan lukien A. Nevsky -silta Leningradissa, kaksi siltaa Velikaya-joen yli Pihkovassa, sillat Volgan, Sukhonan, Vetlugan, Mstu: n ja Shoshin yli.

1964

Ensimmäinen silta Pohjois-Dvinan yli rakennettiin Arhangelskiin. Tämän siirrettävän, yli 1 km pituisen yhdyskäytävän rakentamisen aikana rakennettiin ensimmäistä kertaa Venäjän käytännössä rakennustuet teräsbetonikuoreihin, joiden halkaisija oli 4 ja 6m syvyyteen 50 m: iin, vedenpinnan ollessa yli 25m. Metallilevyt asennettiin täyteen katossa konsolin kanssa, jonka pituus oli 176m ja paino 2500t, käyttämällä esijännitettyä levitintä.

1965

Pietarin pisin risteys, Aleksanteri Nevskin silta, otettiin käyttöön.

Vuonna 1965 rakennetun rakennuksen aikakanavaväli oli ennätys 126 metriä. Sillan pituus yhdessä ylikulkuneuvojen ja luiskien kanssa on 906 metriä, leveys - 35 metriä. Ensimmäistä kertaa alkuperäistä periaatetta käytettiin sillan ylityksen rakentamisessa: pitkittäispalkkien onttoihin tunneliin asetettiin kaapelisidostettujen raudoitusten teräskaapelit, jotka ristin väistämättömän muodonmuutoksen seurauksena voitiin vetää ylös tai vapauttaa määriteltyihin rasituksiin.

1967

Valimojen täydellinen jälleenrakennus Leningradissa. 2-vuoden aikana rakenteen metallirakenteet korvattiin kokonaan, siltapetin leveyttä kasvatettiin 10-metreillä, kääntyvä vetoväli korvattiin avautuvalla 55-mittarivälillä ja siirrettiin syvemmälle. Säädettävä span, joka painaa 3225 tonnia, alkoi nostaa hydraulisesti vain kahdessa minuutissa.

1979

Cherepovetsissa Oktyabrsky-silta Sheksnajoen yli on avoinna liikenteelle, josta tuli Venäjän ensimmäinen köysirata. Epäsymmetrisen, yhden pylvään, kuusikaistaisen sillan pituus on noin 780 m, rakenteen korkeus on 85 m, ja kaapelikiinnityksen kokonaispituus on 16 km.

Yhden sillan tukeen asetettiin kapseli, jossa oli levy, - viesti jälkeläisille: ”Tänään, vuoden 22 huhtikuun 1970-päivänä, päivänä, jona V.N. Lenin syntyi 100-vuotispäivänä, Leningradin rahasto“ Mostostroy No. 809 "saatuaan ensimmäisen kasaan jatkoi sillan rakentamista Sheksnajoen yli Cherepovetsin kaupunkiin".

1980-e

80: n alkuun mennessä Mostostroy No. 6ista tuli maan suurin organisaatio, joka on erikoistunut tie- ja rautatiesiltojen, ylikylien, ylikulkuneuvojen, tunnelien ja kiinnityspaikkojen rakentamiseen. 1981-yrityksessä palkittiin toiminnastaan ​​Neuvostoliiton korkein palkinto - Leninin orden. Samana vuonna Laatokan silta Nevan yli otettiin käyttöön.

Laatokan silta yhdistää Nevan rannikon paikkaan, jossa vuoden 1943 tammikuussa tapahtui ainutlaatuinen T-34-säiliöiden puiden ja jään ylitys. Sillan asuinpaikan vasemmalla rannalla on museossa Diorama ”Leningradin piirityksen läpimurto” avattu 1983. Sillan läheisyyteen asennettiin muistomerkki - T-34-säiliö. Silta, diorama ja monumentti ovat osa Läpimurto-muistokompleksia.

***

Vuoden 1983 heinäkuussa Neuvostoliiton ensimmäinen sukellusvenematka ja jalankulkijoiden tykkitunneli, joka rakennettiin laskevan osuuden menetelmällä, aloitti toiminnan.

Kaikki työt suoritettiin pysäyttämättä suurten alusten liikkumista Leningradin kauppasataman merikanavaa pitkin ja junien läheisen rautatieaseman läheisyydessä.

***

Vuoden 1986: stä lähtien Mostostroy No. 6 osallistui rautatiesiltojen rakentamiseen. Obskaya-Bovanenkovo ​​Jamalin niemimaalla Bovanenkovon kaasukondenssikenttään.

Imakuukauden luottamusasiantuntijat rakensivat pääkaupunkiseudun ja väliaikaisen rautatien sekä yhdistelmäsiltoja 7.

***

Novgorodiin rakennettiin kävelysilta, josta on tullut yksi kaupungin symboleista.

Rakennettiin jatkuva palkki silta, joka muodostuu kaarevista (kaarevista) alavyöhykkeistä. Metallirakenteen kokonaispaino oli 800 tonnia. Teknisten eritelmien mukaan noin 8000-ihmiset voivat olla samanaikaisesti sillassa.

1990-e

1980 saattoi päätökseen rakennuksen yhdestä Euroopan suurimmista autosiltojen risteyksistä - Krasnoflotsky-sillan Pohjois-Dvinan yli Arkhangelskissa. Sillan pituus, mukaan lukien vasemman rannan ylitys ja sillat Pohjois-Dvinan vasemman ja oikean sivuliikkeen yli, oli 3950m.

***

Pietarin Volodarsky-sillan jälleenrakentaminen. Työn aikana 800-ton 125-metrin jännevälit asennettiin oikean ja vasemman rannan tukiin, jotka yhdistettiin sitten 57-mittarin säädettävällä jännevälillä. Kommunikoinnin varmistamiseksi kaupungin alueiden välillä rakennettiin jälleenrakennuksen aikana väliaikainen linja-auto- ja kävelysilta.

Samana vuonna luottamusasiantuntijat pystyivät sillan läheisyyteen raitiovaunukongressille yläpinnan laajennuksen.

***

1993: ssä luottamus muuttui avoimeksi osakeyhtiöksi Bridge Construction Trust No.6. Siitä lähtien Yritys, joka on säilyttänyt henkilöstönsä ja tuotantopotentiaalinsa, on osallistunut aktiivisesti uusien markkinasuhteiden luomiseen, laajentanut toimintaansa suuntauksia ja maantieteellistä laatua.

Sukhonajoen yli rakennettiin silta Vologdan alueen Nyuksenitsa-kylään. Rakentamisaikana se oli ensimmäinen silta Venäjällä, jonka enimmäisväli oli 105m ja joka vedettiin ilman väliaikaisia ​​tukia, käyttäen universaalia jäykkää kehää.

***

Bolsheokhtinsky-silta uudistettiin Pietarissa. Samanaikaisesti asennettiin yli 3000-teräsrakenteet, asennettiin yli 48000 neliömetriä asfalttia ja noin 10000 kuutiometriä betonia.

1997: ssä, All-Russian-kilpailussa parhaasta rakennusorganisaatiosta, Mostostroy No. 6 sai 1. asteen tutkintotodistuksen, ja Yritys sai 4-sijan Venäjän parhaimpien rakennus- ja asennusorganisaatioiden luokituksessa.

***

Viipurin Saimaan kanavan yli rakennettu silta tilattiin.

Työn aikana olemassa olevan rakenteen tuet jätettiin ilman rakenneuudistusta ja kaikki jänteet korvattiin. Raudoitetut betonin sivupalkit korvattiin metalleilla, säädettävä span purettiin ja korvattiin metallisella, ei-säädettävällä span avulla, kuten sillan sivukaiteet.

***

Pavlovsky-silta Saimaan kanavan yli rakennettiin Viipurin ohitukseen. 434 kuukausina rakennettiin 100 m: n pituinen silta, jonka jänneväli oli enintään 30m ja tuen korkeus jopa 14 m.

Pavlovsky-silta sisältyy ensisijaisesti Viipurin ohituksen rakentamiseen. 6,6 km: n ohitusosa tapahtui vaikeissa geologisissa olosuhteissa. Lukuisat lohkarat, joiden halkaisija ylitti kolme metriä, ja graniittikivi, jonka läpi reitti johdettiin, vaativat räjäytystä.

2000-e

Moskovan Krasnoluga-sillan jälleenrakentaminen on saatu päätökseen. Rakenne rakennettiin 20-luvun alussa rakennetun sillan tukiin Moskovan kehysradan rakentamisen aikana. Jälleenrakennustyöt tehtiin lyhyessä ajassa tiheän kaupunkikehityksen olosuhteissa, joissa oli paljon viestintää ja vilkasta liikennettä. Sillan pituus on 135 metriä, paino - 1400 tonnia.

Aleksanteri Nevskin silta Pietarissa rekonstruoitiin.

***

Pietarin kehätien ja rautateiden sekä Primorsky-moottoritien risteykseen Gorskayan aseman läheisyyteen rakennettiin kuljetuspiste.

Tämä liikenneristeys on monimutkaisin keinotekoinen rakenne tällä itäisen kehätien osuudella. Vaihteen rakennusvyöhykkeellä tehtiin teknisten verkkojen (vesihuolto, jätevesi, sähköverkot, viestintäverkot, rautatietietot jne.) Jälleenrakentaminen.

***

Suomen rautatiesillan peruskorjaus Nevan yli Pietarissa. 2002-2003-vuosina Yritys teki Laatokan aseman rakentamisen yhteydessä merkittävän sillan peruskorjauksen. Korjauksen aikana asennettiin säädettävä span ja säädettävä mekanismi, tornit korjattiin, ajorata korvattiin, samoin kuin sillan vieressä oleva ylitys.

***

Mostostroy No. 6 on tilannut 34-maantiekuljetuspalvelut, mukaan lukien 13-sillat ja ylikulkuneuvot. Tilojen kokonaispituus oli 2872 m. Silta rakennettiin Sheksnajoen yli Vovdan alueen Ivanov Borin kylän lähellä. Sillan rakentaminen mahdollisti lauttaliikenteen lopettamisen varmistaen keskeytymättömän yhteydenpidon Venäjän keskus- ja luoteisalueiden sekä Vologdan alueen alueiden välillä.

***

2006: ssä Yritys osallistui yhden monimutkaisimpien vesiteknisten rakennushankkeiden rakentamiseen, joka toteutettiin Saksan ja Venäjän välisen ydinsukellusveneiden hävittämishankkeen mukaisesti. Mostostroy No. 6 toimi pääurakoitsijana rakentamalla kompleksi, joka on suunniteltu sukellusveneiden reaktoriosastojen uudelleentäyttämiseksi Saydan lahden (Murmanskin alue) pitkäaikaisvarastoon.

Samanaikaisesti Mostostroy nro 6 tilasi sillan, jolla on ainutlaatuinen kaariväli 160 m pitkä Bolshaya Okhta -joen yli Pietarin kehätien varrella. Samanlainen rakenne rakennettiin ensimmäistä kertaa Venäjällä: kaikilla hitsatuilla kiinnitysnivelillä olevilla kaareilla on kaltevuus käyttöakselia kohti ja ne on kytketty jäykisteeseen kaapeleilla. Kaarevälin asennus suoritettiin pitkittäisen ja poikittaisliikkeen menetelmällä kelluvan tuen avulla.

***

2007-vuonna Mostostroy No. 6 suoritti töitä 67-tiloissa, joista 49 tilattiin. Niitä ovat Pietarin Oktyabrskaya-rautatien Obukhovon aseman jalankulkusilta, Pietarin ympärillä olevan kehätien rakentamisen ensimmäisen vaiheen Utka-joen silta Rossiya-moottoritielle, rautatien ylitysväylä Leningradskaya-kadulla Vologdassa. Lisäksi Yritys korvasi Pietarista Norjan rajalle kulkevan tien, joka kulkee Petroskoin, Murmanskin ja Pechengan kautta, merkittäviä korjauksia.

***

60-vuoden aikana rakenteilla olevista 2008-tiloista Mostostroy No. 6 tilasi 47-tilat. Erityisesti länsimaisen suurnopeushalkaisijan pääväyläosan ja 5-kongressien rakentaminen saatiin päätökseen.

Nevan ylikulkupisteen jälleenrakentaminen Narodnaja-kadun ja Murmanskin moottoritien suuntaan Oktyabrskaya-rautatien läpi Pietarissa saatiin päätökseen.

Rekonstruointihankkeessa käsiteltiin ylikulkusuunnitelman laajentamista 6 m leveiksi 3,75 nauhoiksi. Työn aikana olemassa olevaan rakenteeseen lisättiin kaksikaistainen tupla, vanhat jännevälit säilyivät. Seurauksena on ylikulkusillan ja lähestymistapojen laajeneminen neljästä kaistasta kuuteen.

Kaikki työt suoritettiin estämättä liikettä.

***

Mostostroy No. 6 suoritti työt 51-tehtaalla, jonka 27 ovat siltoja ja ylikiloja.

Pietarissa 2009: ssä rakennettiin vanhan puisen risteyksen kohdalle yksikaistainen, siirrettämät, kaapelilla varustetut, kaapelisidonnaiset Lazarevsky-sillat nelikaistaisella liikenteellä. Rakenteen nykyaikaistaminen vähensi merkittävästi Bolshoi Krestovsky -sillan kuljetuskuormaa, jolla siihen saakka kaikki liikenne Krestovskysaarelle tapahtui.

Liikenne sillalla on avoinna ennen sopimuksen määräaikoja 3 kuukaudeksi.

2010-e

Heinäkuussa 2010, Mostostroy nro 6 saattoi päätökseen Obvodny-kanavan ylittävän rautatiesiltojen kompleksin Moskovan suuntaan Oktyabrskaya -rautatien (Amerikan sillat) rekonstruoinnin. 1800-luvun jälkipuoliskolla rakennettujen siltojen työ tehtiin osana Obvodny-kanavan pengerryksen kattavaa jälleenrakennusta. Hanke sisälsi 5-siltojen jälleenrakennuksen ja viereisen rautatieinfrastruktuurin jälleenrakentamisen.

2010: ssä Mostostroy No. 6 saattoi päätökseen työn ja tilasi Yagorbsky (Cherepovets) - ja Bolshoi Petrovsky (Pietari) -sillat, joka oli silta joen yli. Shuya ja 3 kuljettavat vaihtoja Pietarin ja Pechengan välisellä moottoritiellä.

***

2011: ssä Mostostroy No. 6 suoritti työtä 27-tiloissa.

Syksyllä 2011 tilattiin Venäjän hätätilanneministeriön valtion palontorjuntalaitoksen Pietarin yliopistolle tilattu 2-rakennus: Pietarin yliopistolle 6-kerroksinen rakennus, jonka kokonaispinta-ala oli 4775 m2, ja talorakennuksen 2-kerroksinen rakennus, jonka kokonaispinta-ala on 1, 932. tarkoitettu kadetteille ja Siperian paloturvallisuusinstituutin upseereille (yliopiston sivukonttori Krasnojarskin alueella).

***

Heinäkuussa 2012 liikenne avattiin uudella sillalla Shirokaya Broad Salmajoen yli Kuolan moottoritien 1197 km. Vanhan sillan viereen rakennettiin uusi rakenne, jonka pituus oli 100,03 m, ajoradan leveys 10 m ja 2 kaista ajoneuvoille. Vanha silta puretaan.

***

2013: ssä Mostostroy No. 6 suoritti töitä 40-tiloissa, joista noin 20 oli liikenteen infrastruktuurin rakennuksia. Sisältää ainutlaatuiset projektit - offshore-altaan rakentaminen Krylov-tutkimuslaitokselle laivalaitteiden monimutkaisten hydrodynaamisten kokeiden suorittamiseksi, yli 170 m (172,5м) korkeiden tornien haihtumisjäähdytystorneja RoNPP: n ja NNPP-2: n voimayksiköille, infrastruktuurin rakentaminen SNF: n ja RW: n käsittelyyn.

2013: n alussa Mostostroy No. 6 aloitti kolmen suuren liikenneinfrastruktuurin rakentamisen Pietarissa: Piskarevsky prospektin ja Nepokorenny prospektin risteyksessä kulkevat vaihdot, ajaen Obvodny-kanavan eteläisen pankin varrella Glukhoozerskoye-moottoritieltä Obukhovskaya Prospect Avenue -kadulle, vaihdon kanssa. vaihto Pietarin Zelenogorskin moottoritien ja Bolshoi Prospekt Kurortny -alueen risteyksessä rautatien kanssa Viipurin suunnan tapoja rautatiealueella Repino-asema.

Heinäkuussa 2013 liikenne avattiin Syasya-joen yli rekonstruoidulla sillalla A-515 Vologda - Novaya Ladoga -tien 114-kilometrillä Leningradin alueella. Sillan pituus on 182,3m, sillan kokonaisleveys kasvaa arvosta 8,72m arvoon 14,4m. Risteyksen nykyaikaistamista on tehty heinäkuusta 2011 lähtien pysäyttämättä veden ja ajoneuvojen liikkumista.

Heinäkuussa valmistui myös Rostovin NPP-3 -voimayksikön nro 2 tornin haihdutusjäähdytystornin pakokaasuosan rakennus, voimayksikön nro 4 haihdutusjäähdytystornin ensimmäisen kerroksen betoniminen aloitettiin. Laitoksen pakokaarityötöiden valmistuttua suoritettiin sisäisten tukirakenteiden asentaminen ja teknologisten laitteiden asentaminen.

Syyskuussa Obvodny-kanavan pengerryksen jälleenrakentaminen Dnepropetrovskaya-kadulta Pietarin Atamanin siltaan saatiin päätökseen. Työt suoritettiin kahdessa vaiheessa: ensimmäisessä vaiheessa rautatiekompleksin jälleenrakentaminen saatiin päätökseen sillat kanavan yli. Toisessa vaiheessa pengerrät rekonstruoitiin alentamalla tasoa ja laajentamalla ajorataa 4-6 kaistoille.

07.08.2015

Yritys "Mostostroy No. 6" onnittelee kaikkia työntekijöitä rakennuspäivänä!

22.06.2015

Crocus International on tehnyt strategisen sopimuksen Bridge No. 6: n kanssa Keski-kehätien rakentamisesta

03.06.2015

Venäjän federaation liikenneministeri Maxim Sokolov on avannut liikenteen joen poikki kulkevalla sillalla. Volkhov P-21 Cola-moottoritiellä